Thursday, December 23, 2010

22/12/2010星期三

今天是22/12星期三,
今天的心情曼差的。。
那我就开始说我的心情吧。
昨天,我很迟睡,所以今天睡到比较迟点,就在12点才起身,很迟是不是??
当我一醒来,第一件事就是想到“她”然后在看我的电话有没有她的信息,可是当我一看我的电话,又是没有她的信息..haiz,我就对自己说没关系吧!可能她还在睡觉吧。
然后我就起来刷牙和冲凉等等,然后就下去楼下吃汤圆.因为今天是冬至节,所以每一家的家人都会做汤圆来吃的。所以今天我没有胃口吃饭,所以只是喝了一杯汤圆就没吃了。
喝好汤圆了,我就上楼躺一躺,就在想她..不知道今天她有没有吃到汤圆呢??咳=(
过了一会儿,我哥就突然走进来房间叫我陪他出去拿吃的东西给二姐的男友,然后还要出去买一点菜肉等等,要放晚上煮的。
过了十多分钟后,我就跟我哥他们出去拿汤圆给我的二姐的男友了。
拿好了,我哥就载我到一间supermarket然后他就叫我在车里面顾车,他就下车去买一些材料 for tonight dinner...
after that, then we go back to home again...
after few minuter then we reach home already, then i get all thing go to put at the kitchen there..after that, i go back to my Room..
然后我就信息她问她“hello, wake up already ma?"然后她就回我说,'wake up edi, now eating".
so after that, i didnt msg her already, cos dun want to disturb her..
到了,5点多,我就上msn然后看到她online,那我就去say hi to her, then ask her doing what and bla bla ,but i dunno she busy on her homework, then still make her angry and disturb her..
so, at here, i want to say sorry to you chloe..
i will change my attitude at all, and become more "Mature", when i come back i want let u see the "Mature" David..i promise you...
然后到了半夜12点多我就msg her and say, i want sleep edi, then call her early sleep also la..and bla bla bla..
then her last msg let me so happy, because her tell me her wear i give her de [???????/]..... i also dun want said out la..she knw i knw then okies edi...
ok la.im tired..write until here la..
BB

No comments:

Post a Comment